Prelegerea îndoielilor


Contractele cu viaţa deja s-au semnat
Curând vei fi un personaj dintr-un roman
O dramă sumbră cu final neaşteptat
Perpetuând uitarea pentru înc-un an.

Dar în absenţa unor dovezi clare
Ader la dragoste fără imbolduri
Iubirea ta-i un semn de întrebare
Răspunsul meu atingere pe şolduri.

Cuvinte fără seamăn am să-ţi spun
Şi-am să-mi dezvălui firea afectivă
O mână îţi voi strecura pe sân
Lăsând iubirea să plutească în derivă.

Uită de traiul cu iz de şaradă
Purificat mi-e trupul după un sărut
Şi întelege, viaţa nu-i o pradă
Deşi poate simţim nevoia de mai mult.

Nu văd în jur decât nesiguranţă
Mă întregesc şi eu în ea, la fel ca toţi
De vei ieşi cândva la suprafaţă
Nu te grăbi să te întorci şi să mă scoţi.

Eternitatea trebuie s-o reparăm,
Şi să pavăm trasee pe parcurs
Să corectăm ce am greşit, să regretăm
Iar întrebarea s-ajungă răspuns.

Cei interesati ma gasesc aici:  http://andreihappyday.wordpress.com/ 

3 comentarii:

  1. foarte frumos! felicitari! nu te-am mai vizitat de mult,dar - sincer - imi era foarte dor de scrierile tale

    RăspundețiȘtergere
  2. De obicei scriu pe wordpress.Aici revin din ce în ce mai rar.

    RăspundețiȘtergere
  3. "Eternitatea trebuie s-o reparăm,
    Şi să pavăm trasee pe parcurs
    Să corectăm ce am greşit, să regretăm
    Iar întrebarea s-ajungă răspuns."

    absolut superb ! ma bucur ca ti-am descoperit blogul :) Numa' bine

    RăspundețiȘtergere